keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Miten nyt tähän päädyttiin ;_;?



Apua!

*Kiusallinen tervehdys* Onko siitä oikeasti melkein 5 kuukautta, kun viimeksi postasin!? Taukohan piti olla ohi tai niin ainakin viime postauksessa luvattiin.. En tiedä mitä sitten kävi. Okei tiedän. Olen ollut pitkään todella todella väsynyt, heinäkuusta lähtien se alkoi vaan kasvamaan hurjaa vauhtia. Muutenkin keskityin muihin asioihin esim. koulunkäyntiin. Olen aloittanut uudessa koulussa ja halusin antaa opiskeluille hyvän alun. 

Minulle on myös keväällä todettu pitkäaikainen- eli koko elämän kestävä sairaus. Syön monia lääkkeitä, joista jotkut aiheuttavat väsymystä. Ja itse sairauskin pahimmillaan voi aiheuttaa sitä. En halua yksityiskohtaisemmin kertoa mikä sairaus, toivottavasti ymmärrätte sen.

Miksi minä nyt vasta ilmoitan tästä tauosta? Äh olen potenut niin pahaa oloa etten ole postannut! Olen jopa nähnyt ahdistavia unia, kuinka kuvailen nukkeja yms. :D Enhän minä nukkeihin ole koskenut pitkään aikaan, juuri edes vilkaissutkaan niitä :/ Ja tähän olen erittäin pettynyt. Rakastan näitä nukkeja ylikaiken ja tämä harrastus on niin minulle tarkoitettu (: Mutta mitä kauemmin olen antanut tämän tauon kestää, sitä hankalempaa on ottaa kamera käteen ja päättää lähteä kuvailemaan näitä isopäisiä nukkeja. 

Tähän on tultava muutos! Haluan lopettaa tämän tauon tähän. Minun pitää vaan saada motivaatiota ja jaksamista. Kuten sanoin minua on väsyttänyt todella paljon. Joka päivä kotiin päästyä minä vaan uppoan sohvalle ja nukun koko illan. Väsymys on saanut minusta vahvan otteen, mutta nyt olen päättänyt ottaa niskasta kiinni. Olen ulkoillut viimeaikoina enemmän ja se on auttanut huomattavasti (: Mikä on positiivinen asia! 

En lupaa milloin taas jatkan, en lupaa milloin tulee seuraava postaus. En ota paineita, vaikka siltä vähän tuntuu :D Kun olen saanut kerättyä itseni, minä ihan varmasti räpellän nukkejen ääressä enemmän ja postailen tänne. En tiedä mitä teen kuvatarinalle, kun ensimmäisessä osassa haaveilevat kesästä mutta nythän on ihan kamalasti lunta ulkona (: Ehkä en anna vuodenaikojen vaikuttaa tarinaan :D 


Mutta näemme seuraavalla kerralla, ja poistan tämän postauksen kunhan olen tullut aktiivisemmaksi! 
Hyvää joulun odotusta kaikille ^^

1 kommentti:

  1. Eihän se haittaa, vaikka et ole postannut, itsellänikään ei nyt hurjaa vauhtia tule postauksia, olen märehtinyt ja stressannut koulusta....Itselläni on niskasta katkennut yksi juttu(tai melkein katkennnut 2 vuotta sitten) ja olen ollut vain puolet ajasta koulussa tänä syksynä, joten rankan koulupäivän jälkeen en itsekään jaksa kuvata nukkeja oikeastaan... Itsellänikin kestää tämä juttuni oikeastaan koko elämäni, joten ymmärrän hyvin.

    Älä vaa pelkää tulla tänne takaisin, me otetaan sut ilolla vastaan, vaikka monen vuoden tauko olisikin. Ymmärrän hyvin tuon väsymyksen tunteen. Itekin syön lääkkeitä jotka väsyttävät, joten koulussa olen vähän väsynyt, ja kun tulen kotiin , niin rojahdan pöydän ääreen. Itseänikin on ulkoilu auttanut, ja sen takia pystyin olemaan viimeviikon koulussa, mutta tänään jouduin jäämään kotiiin...

    Sun blogi on superhyvä, ja sua kannustetaan täällä bloggaamaan silloin kun susta siltä tuntuu, eikä me sua hyljeksitä. Itse olen miettinyt, että miten sulla on 5 lukijaa, luulisi, että sulla ois vähintään 100:)

    Mut onnea kouluun hurjan paljon, ja toivottavasti väsymyksesi laantuu. Postaa sillon kun jaksat, älä ota stressiä. Oot niin taitava, että uskon, että sulle on siitä elämässä hyötyä:)

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista