lauantai 7. toukokuuta 2016

Metsässä vilisee pieniä päitä



Hei ja tervetuloa!


Kiitos mun isälle joka piti nukkea pystyssä! Swingaling sweeties




Miten tämä nyt pitäisi aloittaa..   Terve vain sinulle (: Minä olen tämmöinen 16-vuotias tyttö Suomesta varmaan sen kielestä tajusit .  Ja tässä olen pitemmän ajan miettinyt pitäisikö minun aloittaa blogin teon. Ja päätyin siihen tulokseen, että se on oikea vaihtoehto minulla.
       Ja mistä minun blogini kertoo? No nukeista, pienistä hassuista nukeista. Tämä nukkeharrastus ei ole minulle mikään uusi juttu, olen kerännyt näitä pullip-perheen nukkeja jo vuodesta 2012 alkaen. Olen myös pitänyt saman tyyppistä nukkeblogia ennen, mutta päätin hölmönä poistaa sen ja lopettaa harrastuksen. Tämä asia on kaduttanut minua suuresti, koska nämä nuket todella on lähellä sydäntäni. Joten päätin sitten elvyttää tämän harrastuksen eloon ja luoda taas upouuden blogin (:  
       No tänne blogiin lisäilen kuvia nukeistani ja minulla on suunnitteilla aloittaa myös kuvatarinan teon. Postaustahdista en osaa sanoa ollenkaan. Olisihan se kiva sanoa, että kirjoitan blogiin kaksi kertaa viikossa, mutta tiedän ettei se minulta onnistuisi. Haluan pitää harrastuksen miellyttävänä minulle, enkä halua ottaa tästä paineita. Lisäilen siis postauksia fiiliksen mukaan, milloin nyt haluan tuonne metsään mennä räpiköimään (; 
         
       En osaa sen enempää kertoa tästä, jos on kysyttävää kysykää.

Minulla on siis yhteensä 8 nukkea. 5 Pullipia, 1 Dal ja 2 Taeyangia. Kävin tänään kuvailemassa ulkona ja kaikki paitsi yksi nukkeni olivat mukanani. Ajattelin nyt sitten esitellä jokaisen erikseen, että ei tässä muuta.

Esittelen nukkeni saapumisjärjestyksessä!

Tässä on nyt siis ensimmäinen nukkeni. Malliltaanhan hän on Pullip Hatsune Miku LOL. Olen hankkinut tälle S-kokoa olevan obitsun ja sinisen peruukin Lutsilta. Eyechipit ovat Mollamaniasta niinkuin obitsukin.
     Ja olenhan minä tietenkin nimennyt jokaisen nukkeni, eli tämän neitosen nimi on Adelaide. Muut henkilötiedot voitte katsoa nukkeprofiileista ja pistän vain osan nukkejeni kokonaiset henkilötiedot sinne (:






Tässä on minun toinen nukkeni, nimeltänsä Lucia. Lucia on malliltaan Pullip Romantic Alice, jolle olen ostanut L-koon obitsun ja peruukin Lutsilta. Chipit ja obitsu Mollamaniasta.




Sain otettua yhden parikuvan, huom nämä ovat siskoksia ;D 


Minun ainukainen Dalini, malliltaan Dal Joujou. Hänen nimensä on Odette ja hänellä on 23cm SBH obitsu, Peruukki taas kerran Lutsilta ja chipit Mollamaniasta, obitsun voitte arvatakin (;
     Tälle piti tulla pitkä peruukki, mutta näin tämän lyhyemmän tyylin sopivan hänelle paremmin.





 Neljäs nukkeni Melanie. Malliltaan Pulli Ddalgi. Tämä oli heti harrastuksen aloitettua unelmanukkeni, joten hänestä on tullut yksi lemppareista saatuani hänet. Melaniella on M-koon obitsu, peruukki Lutsilta. Ja kyllä, nuo chipit eivät ole mustat :D Ne ovat liilat, hyvin tummanliilat.





Tässä lymyilee viides nukkeni nimeltänsä Silver Cyrene, Cyrene on siis vain hänen toinen nimensä. Malli on Pullip Rozen Maiden Souseiseki. Tähän neitoseen en ole tyytyväinen oikeastaan ollenkaan. Tuo Lutsista hankittu peruukki ei sovi hänelle sitten ollenkaan. Halusin välttämättä tälle punaisen värin päähän, mutta malli ei ole sopiva. Joten ette tule näkemään tästä kauheasti kuvia, koska hänen kuvaaminen ei inspiroi ollenkaan. Pitää hankkia uusi peruukki ennen kuin saapuu kuvatarinaan.  Hänellä on siis S-koon obitsu ja eyechipit vaihdettu




 Ja pitihän minun tunkea kaikki nukkeni samaan kuvaan. Tämä ei ole mikään paras otos, mutta halusin kuitenkin tunkea tämän ihan vain ajatuksen mukaan. Lehdet peittävät Silverin naaman, Adelaiden silmät näyttää pelottavilta, Odeten kasvot ylivaloittuneet. Noniin tässähän minä annan teille vain kuvan virheitä :D Ei pitäisi. Toisinaan tämä on ihan kiva kuva. Ja varmaan huomaatte nuo kaksi poikulia, en jaksanut ottaa heistä erillistä kuvaa. Pahoitteluni siitä. Voin sitten sysäyttää niistä pari kuvaa ensi postaukseen. Ja ainiin eihän tässä siis ole kaikki nukkeni, minulla on vielä yksi pullip. Päätin vain olla kuvaamatta häntä, enkä varmaan aiokaan kuvata pitkään aikaan sillä hän on vielä täysin stock ja odottelen parahillaan postista eyechippejä ja obitstua hänelle. Peruukki kyllä löytyy, mutta revin sitten stock peruukin vasta kun saan sen obitsun ja silmät laitettua samalla.

Pahoitteluni myös siitä, että kirjoitan hieman tönkösti. En enää oikeen muista miten blogia kirjoitellaan, vie aikaa kunnes pystyn ihan luonnollisesti höpisemään jotain. Sitä odotellessa vaan. Jep, ei tässä varmaan muuta. Ensi postauksessa lisää sitten (:


2 kommenttia:

  1. Ihania nukkeja sulla <3 Liityin :)

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon (:

      ~Käväisenkin katsomassa blogiasi (;

      Poista